rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Liverpool vs Malaysia 2011

“Tetapi kenapa tak boleh sehari sahaja datang ke stadium pakai jersi Malaysia? Saya harap esok (hari ini-liv vs msia) ramai yang datang dengan jersi Malaysia, terutamanya warna biru,” kata Rajagobal ketika ditemui pada sesi latihan di Stadium Nasional petang semalam. Pada aksi bertemu Arsenal Rabu lalu, majoriti stadium dipenuhi peminat yang hadir dengan jersi merah dan tambah mengecewakan Rajagobal, anak-anak buahnya diejek setiap kali melakukan kesilapan.


Keputusan liverpool 6-3 Malaysia. Gol pertama nampak seperti kesilapan membuat keputusan oleh pengadil Malaysia. Kebanyakan jaringan yang bolos menampakkan kelemahan bahagian pertahanan Malaysia ( kerap meninggalkan pemain- tidak menjaga pemain pasukan lawan) serta penat di saat minit terakhir seolah-olah menanti wisel ditiupkan sehingga melepaskan 2gol dimit 90 ++ masa tambahan. Apapun pujian buat pemain yang bersungguh antaranya Safee Sali dan memanfaatkan kesilapan penjaga gol Liverpool yang kurang juga pengalamannya.


p/s: lahir di Msia.. cari rezeki di Msia.. cakap bhs Msia.. tapi knape ek sokong pasukan luar?? di hari rakyat negara sendiri berjuang menentang pasukan Msia.?? malu ek jadi rakyat Malaysia? ^_^



1 comments:

miss ct said... Reply To This Comment

Assalamualaikum...
terbaik lah gola sapik dan safee sali tu.. hope jumpa chelsea performance diaorg lagi better

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...