rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Cara Mudah Buat Hiasan Tembikai

Cara membuat hiasan menggunakan tembikai dengan mudah. Hiasan meja makan ringkas yang menarik.   Rekaan ringkas yang mengundang dan menambah selera makan. Galakan untuk makan buah-buahan.
Potongan dengan template biskut raya cukup mudah disediakan. Tingkatkan kreativiti dan imaginasi untuk hidup lebih ceria dan berinovasi. Hehhee :P



p/s: tak susah nak jadi kreatif :) xpayah nak buat bunga bagai :D haha



4 comments:

aswadz said... Reply To This Comment

kalo aku, xde dah nak potong cantik2 mcm nih. terus masuk mulut je.

afzalsukasuki said... Reply To This Comment

yang aku tau makan je.. buat hias2 pon bukan boleh bawak jenjalan uhuk2

MaYa MustWany said... Reply To This Comment

sama lah macam abg aswad n abg afzal..masuk je mulut terus..hihi

Azhafizah Md Nor said... Reply To This Comment

terfikir jap..camne nak buat bulat bulat tu ek..guna acuan ape ntah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...