rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Khemah Grafik yang Unik - Fieldcandy Tents

Menambah nilai pada rekaan yang kebiasaan untuk memiliki lebih daya tarikan. Pelbagai corak dan rekaan ari perekaa yang berbeza, membuatkannya unik dan luar dari kebiasaan. Menunjukkan keperluan corak rekaan bukan sekadar warna, tetapi grafik itu juga adalah nilai tambah yang memberi kelebihan serta keuntungan. Fieldcandy menambah keseronokan berkhemah dengan khemah grafiknya.





p/s: kain putih itu jika dicorakkan ada isi dan nilainya.. :)



10 comments:

Nana Leina said... Reply To This Comment

baru nak post psl benda nie..hehehe..xpa la.. tpi smart kan khemah nya..

eRza farEeha said... Reply To This Comment

woww..nice2..:)

NURULHANIF said... Reply To This Comment

ala comelnya khemah camtu.. hehe

syiela said... Reply To This Comment

cantikla.... suka gambar tembikai tu.. kalo tidur kat dalam rasa mcm sejuk sgt... padahal sama ja

Dalila Hamid said... Reply To This Comment

smpai camtu skali...

Aida Omar said... Reply To This Comment

suka yang buku tu cantik pulak design dia.. tapi semua menarik tak la nampak kosong je kan ayampenyek :)

thomas said... Reply To This Comment

Kalau pakai khemah yg bercium tu mesti kena serbu pak haji,he!he!

khairul said... Reply To This Comment

last sekali yg buat suspen tu

cik areh said... Reply To This Comment

sgt kol cik N!

Cik tikah said... Reply To This Comment

comellah. hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...