rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Kecantikanmu Dusta Belaka





gambar dari Google
Pelbagai aplikasi mampu membuatkan anda kelihatan lebih cantik. Jadi jangan terpedaya dengan sebarang iklan kecantikan perampingan badan mahupun kegebuan kulit. Kerana ini adalah sebahagian buktinya. Yang gelap boleh dicerahkan, yang berlubang boleh ditanpal, yang besar boleh di kecil. Begitu juga sebaliknya.Sama jua penggunaan gambar, matanya kecil kini bulat. Yang kacak menjadi " kacak giler", yang cantik , semakin cantik berdarah idung dibuatnya.. =P



p/s:  mereka hanya menggunakan teknologi, tetapi anda harus menggunakan akal untuk berhati2 mana yang benar mana yang palsu.. dikala ramai yang menipu dilaman sosial .. =)



9 comments:

NOUR said... Reply To This Comment

oh my....makne nye...
wanny pon fake la?
hahahaha.....

UNA budak BAEQ said... Reply To This Comment

gambar no4 plg comel ! tapi lepas diedit bag shining2 lah kan . kehkeh


*kalao tgk magazine wanita pergh iklan pencuci muka mmg muka model gebu suci gila .

harrazdani said... Reply To This Comment

sekarang ni nak cari yg betul2 cantik tak ramai....btw biar tak cantik dan hensem tp hati ttp hensem...;)

Cikgu Fikri said... Reply To This Comment

Tau takpew..
propa jerk lebih...
edit byk...
huhuhh :)

Mr.Kerro said... Reply To This Comment

giler ah palsu smuanya! huhuh

Liyana Zahim said... Reply To This Comment

Ni bukan takat dusta ni jahiliah ni! Eee yekkkk!!!

Emilia Emira said... Reply To This Comment

fake sgt kot nie

CintaZulaikha said... Reply To This Comment

nama pon photoshop.....kuikui

SoutulMujahid said... Reply To This Comment

uuiihh.... giler ahh...
ntah2 BJM pon menipu kot...

giler ahh.. terkejut aku tgk gambar2 kat bawah nih.. serius terkejut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...