rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Pokok Buaian Binaan Hiasan Taman

Pemasangan Chop Stick ( functional sculpture) telah ditugaskan oleh Muzium Seni Indianapolis kepada Visiondivision, firma seni bina Sweden untuk menggambarkan metafora " bahawa kita mesti mengorbankan sesuatu untuk membina sesuatu yang baru" . Menggunakan batang pokok di taman, binaan struktur menyediakan sebuah buaian gergasi untuk semua. Pokok balak yang digunakan adalah seberat 6 tan.




p/s: buai laju2 sampai pokok sena, apa dalam baju sekuntum bunga cina :)



7 comments:

Nur Faie said... Reply To This Comment

Assalamualaikum . Ada benda yang Faie nak bagitahu . Sila ke sini : http://cikanehtapicute.blogspot.com/2012/12/ini-entry-penting.html

zaty said... Reply To This Comment

so kretipp!!! kat malaysia ade tak yg sekretip mcm tu? hehe

Aida Omar said... Reply To This Comment

peh! memang unik jom pi dapat main sekali.. kalau kat sini asyik kena sound dengan penjaga taman je. haha

pulut kukus said... Reply To This Comment

sgt2 kreatif.

pulut kukus said... Reply To This Comment

@Aida Omar
betolll,..nk2 kt klcc, menyampah, nk tmpg jap bgmbr pon xleh,..mcm mna xbt org maki kt guard.

Jna marcello said... Reply To This Comment

Macam2 yg dyeorg reka kan???
Tp mmg nampak menarik..
Malaysia bilaaa laa nak ade smua ni??? :)

CekbOlat-bOlat said... Reply To This Comment

cntiknya . bestt ! best ! nnt bawak bolat pi okay

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...