rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Bicycle Club Pavilion

"Bicycle Club" rekaan cadangan oleh NL Architect untuk pengguna basikal di pusat peranginan Hainan, China. Syarikat rekaan dari Belanda ini menampilkan lapangan untuk pengayuh basikal beriadah di atas velodrome yang bentuknya diinspirasikan daripada pagoda yang membentuk seperti sebuah stadium basikal. Di bahagian bawah disediakan kemudahan kafe juga sewaan basikal.


p/s: lama pulak x ngayuh basikal.. :D



11 comments:

Cik Rongoks said... Reply To This Comment

alaaa..mesti best dapat berbasikal kat sini :)

misyamissyou said... Reply To This Comment

wahh mcm best..kan bagus kat malaysia ade ni..xde la budak2 melepak sia2..de juga bersukan

♥ NurShamira ♥ said... Reply To This Comment

hoho , bestnye .. smbil bebasikal bole bekenalan sesame mnusie , hohoho

ctk said... Reply To This Comment

fuhyooo...mmg best lorh...

Cik tikah said... Reply To This Comment

syoknyaaaaaaaa :)

Liyana Zahim said... Reply To This Comment

Lapangan pengayuh bskl pon blh.. hahaha-

LaLa mhdnor said... Reply To This Comment

dah lama jugak x naik basikal sejak dok kolej :(

~~oOpEt~~ said... Reply To This Comment

uniknya.. rasa nk berbasikal pula :P

Ernie Widhyharti said... Reply To This Comment

wow, bestnyaaaa!

I Love Herbalife

Sayidah Nafisah Ruslan said... Reply To This Comment

bagusnye ade bende macam ni :)

cimöt said... Reply To This Comment

rindu plak kat my pink panther(basikal gua)..dh lama tak bawak dia jenjalan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...