rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

C-1 | Rolling Smartphone ( Car + Bike)

Lit Motors memperkenalkan model kenderaan prototaip elektrik yang diberi nama C-1. Menggabungkan ciri keselamatan kereta dan saiz serta cara pemanduan motosikal, model ini juga diberi nama panggilan sebagai "rolling smartphone" kerana ciri istimewanya yang menggabungkan perhubungan antara kenderaan dan penggunaan telefon pintar.




p/s: lampu depan ek.. xde knape ye.. :P



9 comments:

zana said... Reply To This Comment

pergggghhh terbaik la haha...tp kan org nmpak ke kita..lampu depan xde hihi..

Sayidah Nafisah Ruslan said... Reply To This Comment

selamat dari panas dan hujan.. hehe

ctk said... Reply To This Comment

macam kapal zoragon...haha

~~oOpEt~~ said... Reply To This Comment

err.. mesti mahal harge dye kn :P

CintaZulaikha said... Reply To This Comment

hebat2....

dear yayah said... Reply To This Comment

cool ^^

Aminah abd karim said... Reply To This Comment

nie le yang aku idam2 kan ari tu....peh....ada gak upenye

Phat said... Reply To This Comment

aku nak tempah la satu ganti ex5 aku

Hanif Idrus said... Reply To This Comment

Macam ni baru betul..beli moto mahal2 ..tak kena hujan...
Ni beli Harley...sampai RM80,000..bila hujan kena duduk bawah jambatan..hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...