rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Arca Rantai Manusia

Dihasilkan oleh pengarca kreatif korea,Yeong Deok So. Sebuah rantaian kehidupan dari rantai besi basikal dan industri. Keadaan sifat besi yang berserabut dan berkait adalah cabaran buat Yeong. Metafora arca besi sebagai gambaran keadaan manusia berpenyakit.


p/S: meremang mcm berulat..



16 comments:

Liyana Zahim said... Reply To This Comment

A'aaa la.. Mcm geli tgk.. Eeeeeeuwww! Kalo letak kt umah ni memlm p toilet mau terkencing dlu kat dpn arca ni.. Hahaha!

Azekzk said... Reply To This Comment

memang kreatif org yg buat ni..

Cik tikah said... Reply To This Comment

serius hebat! serius! ^^

ibnuismaini said... Reply To This Comment

berapa tan agaknya arca2 tu? berat gila rasanya...

Wan85 said... Reply To This Comment

http://wanwidget.com/
sangat kreatif

afzalsukasuki said... Reply To This Comment

mak aih bro..macamana dorang boleh buat sedetail tu kan?sedangkan besi rantai tu bukan boleh dilentur hape

faizlaster said... Reply To This Comment

ohhsemmmm!

Aien Not Alien said... Reply To This Comment

kreatif sangat dah ni..susah nak buat, tapi tak mustahil...nahhh.. hasilnya...hebat!!

Deganshah Putra said... Reply To This Comment

Kalau pake baju pasti lebih kreatif hehehehe

MaYa MustWany said... Reply To This Comment

aah macam ulat..

Azmi Khan said... Reply To This Comment

sy suka yg ini....
nampok unik.....

harrazdani said... Reply To This Comment

kehebatan otak manusia...uhhu

c'axoera said... Reply To This Comment

wowwww!

KhaiRin said... Reply To This Comment

otak dia ni terlebih reatif la.salute!

dadyario said... Reply To This Comment

nice art works!!!have a nice day friend

cik areh said... Reply To This Comment

wow!!cik areh nak try buat gak la...jom cik ayam join cik areh...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...