rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Bayang Kitar Semula

"Recycled Shadow" oleh Meva, kerja seni kreatif bayangan dari bahan kitar semula. Membuktikan seni juga mesra alam. Pemasangan indah kipas kertas oleh arkitek Sepanyol, Meva. Melipat beratus-ratus kertas berbentuk kincir angin dan digantung pada jejaring nylon untuk menjadi arca gantung. Memberikan teduhan kepada sesiapa yang melaluinya dengan menampakkan corak mudah serta mengikut putaran angin bayu. Projek ini dijalankan setelah pihak perbandaran Madrid mendapati 100 tan lebih sisa sampah dihasilkan oleh akhbar.Designboom


p/s: buat menarik tapi kalu kena ujan??..caamne nak buat tapi xnk lunyai hmm :/



4 comments:

yusuflaili said... Reply To This Comment

salam;
betul juga macam mana kalau kena hujan?tak ke jadi sampah balik.

sis92 said... Reply To This Comment

rajinnya diorang ni..
teringat dulu zman skolah suka main origami:)

ChaCha said... Reply To This Comment

smart...taruk kat bilik ni...maunye semak..kekeke

ctk said... Reply To This Comment

mereka sgt2 rjin, kreatif dan pentingkan view yg cntik..lau ujan ..akn basah... bila basah, boleh la buat kertas tisu n bina bende lain plak..dorg kan rjin :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...