rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Arca Origami Concertina

Masih berkaitan origami,kini arca kertas berkonsep concertina oleh Elod Beregszaszi. Kehalusan dan ketepatan hebat. Komposisi lapisan lipatan yang sangat memerlukan kekuatan kegigihan. Arcanya menghiasi tingkap-tingkap kedai, hotel dan galeri di London.











p/s: haha tengah dok gila cari origami :P



12 comments:

afzalsukasuki said... Reply To This Comment

giler la..ni orang teakde keje je leh buat.halus sungguh carakerja dia

Niza Romli said... Reply To This Comment

betapa gigihnya manusia yg buat ni..

sis92 said... Reply To This Comment

memang aympenyek dah gila origami haha:D

mereka buat dengan cermat dan kemas
itu yg buat rasa kagum :)

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said... Reply To This Comment

Pehhh~~ Memang Cantik la seni ni , :D , mmg Cool :D

ChaCha said... Reply To This Comment

perghhh!!! terbaiklahhh!!!! serius!

MaYa MustWany said... Reply To This Comment

complicated nya..hihih

milo said... Reply To This Comment

ahhh benci nye tgk gamba ni sbb cantik sgt!! hehe..kreatif lahhh :)

cikpjaz said... Reply To This Comment

kreatif giler =]

Rtp Farra Arisha said... Reply To This Comment

one word : UNIQUE!

niesa said... Reply To This Comment

penin pala tengok...tp orang yang buat ni sangat kreatif

ohbukhari said... Reply To This Comment

haha betul cakap sis92...


"kepada pencinta seni..apa yang dipandang semuanya seni"

Aisyah Aina said... Reply To This Comment

pehh cantiknya..

nampak susah...kalau nak buat benda ni mesti memerlukan konsentrasi yang tinggi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...