rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Peek-A-Boo Proton | 22 Feb 2012

Menyusuri jalan bintang sampai di hadapan Lot 10. Sebuah kotak hitam terletak lamanya dalam seminggu yang lepas menarik siapa sahaja untuk meninjau di celah petak kosong itu. Apakah 22 Febuari 2012 nanti sebuah kereta baharu atau sebuah facelift? Sama-sama kita nantikan. Klik link PROTON YES untuk kereta sebenar.

Gambar Sumber Paultan.


p/s: macam Jebat je @ inspira r3 version ???



5 comments:

gold bird said... Reply To This Comment

ade kreta ke dlm 2 ?????

MaYa MustWany said... Reply To This Comment

yg baru tuh kut..

APAN said... Reply To This Comment

haha...lom penah lagi tengok proton wat promo sampai mcm ni.menarik gak tu...

ni lah fathin said... Reply To This Comment

saya ada intai jugak!! saya ada intai jugakk!!..hehehe...

Prince Noob said... Reply To This Comment

ni proton espire kot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...