rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Tanam untuk Bumi

Legas Delaney sebuah syarikat Jerman mengajak bersama menyertai kempen kesedaran alam sekitar “Plant for the Planet”. Kempen poster kreatif dalam menyatakan kesan CO2 ( Karbon Dioksida) yang diserap oleh tumbuhan menerusi proses fotosintesis. Coretan potongan halus di atas daun memberi mesej ringkas kesannya terhadap tumbuhan.


 p/s:  go green :)



11 comments:

.cik syana. said... Reply To This Comment

mmg creative gila lukisan kt daun uh~ :)

yusuflaili(Goku) said... Reply To This Comment

salam;
kreatif2,memang halus kerja seni ini.

syafiqakarim said... Reply To This Comment

kretip oii....
xleh nak buat nih.haha

ChaCha said... Reply To This Comment

smart sei tang kete tuuuuuuu...

go green YEAH!

Mohd Norafzal said... Reply To This Comment

halus giler hasil keje dia nih.kalau aku dah lama koyak

#aku nak buat kat timun abah aku la tgk dia mkn tak timun tu!

Cik tikah said... Reply To This Comment

ala..... cantiknya!!! ayam, jom buat! :D

miss faten said... Reply To This Comment

Sesiapa yang buat ni mestinya orangnya sangat cermat. Kalau bagi kat saya, memang hancurlaaa daun tuuuuu -____-

CintaZulaikha said... Reply To This Comment

uishhh, camno dia buat tuh...rumit kot..

Cik Kay Jue said... Reply To This Comment

wah.. kreatif dan cool! :)

Hanif said... Reply To This Comment

Mak aiii..nak bua ni kena pakai kanta pembesar yang beasr punya..

MaYa MustWany said... Reply To This Comment

fuhh terbaik la yg dok ukir ni..klu mas,sure carik2 dah.hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...