rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Pengering Rambut Ringkas | Dryerhair

Pengering rambut merupakan alatan elektrik harian yang sering digunakan oleh golongan wanita mahupun mereka yang menitik beratkan penggayaan rambut. Pengering rambut mula digunakan abad ke 19 oleh Alexander F. Godefoy di salonnya Perancis tahun 1890 dan alat pegang tangan (handheld) pengering rambut yang pertama adalah 1920. Ianya juga dikenali sebagai blow dryer / hair dryer. Industrial Facility adalah antara yang merekabentuk semula alatan harian ini  dengan nama Dryerhair dalam menyesuaikannya dengan rekaan kontemporari.


p/s: keguguran rambut.. mcm nk botak je ni.. =_="



11 comments:

Cik tikah said... Reply To This Comment

hahahaha... cool. nak 1!

CintaZulaikha said... Reply To This Comment

samalah, rambut nih dah berjuta helai dah gugur...hehhe. ada cara nak elokkan balik tak??? hehhe

shark said... Reply To This Comment

mmg simple..
tp size agak besar lg...
maybe pasni ada yg versi size kecik plak

Cik Adieb said... Reply To This Comment

Tapi,kdg2 guna pengering rambut ni boleh rosakkan rambut gak kan :D

Rapunzel Cikilolo said... Reply To This Comment

berapa pulak hergenye ni? hehe

Zul n Azizi Boarding Pets said... Reply To This Comment

Salam Ayampenyek,

Wah zaman kini punya pengering rambut...kuat tak dia punya blower tu? kalau kuat nk cari lah utk keringkan bulu kucing...hehehehe :-)

anyway nice sharing...

Kami follow blog ayampenyek, jangan lupa singgah & follow blog kami lepas ni ye.. :-)

www.mylovely-cats.blogspot.com

MawardiYunus said... Reply To This Comment

yes simple n nice.. ilike it

sis92 said... Reply To This Comment

sis pernah sekali je kot guna hair dryer..

haha

budakijaupendek said... Reply To This Comment

nak, nak, nak !!!!
ai dh lama inginkan hair dryer baru -.-

MaYa MustWany said... Reply To This Comment

cantik n smart w/p simple..

teramat jarang pakai..coz syampoo malam..so lap gna tuala n bior kering smula jdi..xosak rmbut kan

Hanif said... Reply To This Comment

cantik!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...