rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Kerusi Keseimbangan Graviti

Varier Gravity Balans adalah gabungan tiga tema kerusi di dalam satu. Kerusi pejabat, kerusi malas, juga sebagai kerusi santai untuk ruang tamu. Duduk tegak atau berehat kembali dan mengambil tekanan vertebra anda. Pergerakan adalah kunci kepada kesihatan bagi mereka yang duduk berjam-jam setiap hari, dan kerusi ini adalah sebagai pilihan yang sesuai untuk memiliki kelebihan dalam keselesaan bekerja & berehat. Penekanan rekaan moden, fungsi serta ergonomik.


p/s:  tengah minum jangan nak ngada-ngada baring jap lagi tertuang atas badan ahha :D



8 comments:

najihahfara said... Reply To This Comment

besnya kalau dapat landing kat atas kerusi ni

C.T.K said... Reply To This Comment

risau bebenor kalau patah...sakit juga tu..haha...tp cool jugk kerusi ni :D

O CIKTEDDY said... Reply To This Comment

seram je kerusi mcm ni..tak yakin :D

CintaZulaikha said... Reply To This Comment

macam tak kukuh jek...

Adam Haiqal said... Reply To This Comment

husin,mon tu tak berapa best sgt laaa..a bit slow and takde saspen mcm filem sebelum~

Adam Haiqal said... Reply To This Comment

kerusi ni comel! betul lah..takleh dibawak minum kopi kerusi ni..HAHAH

MaYa MustWany said... Reply To This Comment

err xperla..xberani..kang bederbukk jatuh macam nagka busuk lak..hihihi

Diari Si Froggie said... Reply To This Comment

erkk.. mcm tak konpiden je nak baring atas tu. haha.. takut2 terlentang je kang. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...