rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Kerusi Sarang Burung

Nina Bruun, 26 yang berasal daripada Copenhagen. Membentuk sebuah rekaan kerusi berilhamkan daripada sarang burung. Dihasilkan dari pintalan kepingan kayu bagi membentuk sebuah struktur kerusi yang kuat, juga disertakan dengan kusyen empuk. Kerusi ini memenangi Anugerah Utama Sydform 2010, sebuah pertandingan khas untuk pereka Swedish.


p/s: duduk atas kerusi ni sambil makan sup sarang burung.. baru ade feel :P



9 comments:

Cik tikah said... Reply To This Comment

comellah. kalau ada kat bilik ni, confirm ambik gmbr berangan sorang-sorang. haha

ChaCha said... Reply To This Comment

comel...dah mcm dok kt pokok2 je...

khairul said... Reply To This Comment

daya kreativiti yg tinggi

♥AienNajwa♥ said... Reply To This Comment

walaweeeeiii..tengok drpd gmbar mule2 mcm kecik kerusi tu..bile tengok orang tu duduk, besar rupenyer..(^_________^)..

Azhafizah[フィザ] said... Reply To This Comment

uniknya..teringin nak ada satu!

Koding said... Reply To This Comment

Jadi burung la pulak duduk atas tu...

fiezah91 said... Reply To This Comment

macam unik je kerusi ni.hehe

Zaza@SD said... Reply To This Comment

wow..hasil kerja yg cantik sekali...

caliph shuriken said... Reply To This Comment

kreatif laa idea ni ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...