rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Menconteng Kapal Terbang

Sebuah Muzium Udara dan Angkasa Pima di Tucson, Arizona. Mengambil pesawat lama tentera yang tidak digunakan untuk dijadikan sebagai tempat luahan artistik kepada pelukis seperti Futura, El Mac, dan Aiko / Eric Foss. Sebuah usaha baik dalam mengguna semula bahan terbuang dan dijadikansebagai karya pameran.


p/s: g conteng2 kereta potong ok gak ni.. doodles saiz besar.. :)



8 comments:

Zaza Nur Iman said... Reply To This Comment

wow..cantiknya..

Cik tikah said... Reply To This Comment

ok, nak sumbang hasil seni tgn cik tikah gak! hehe.. layak ke?

yusuflaili(Goku) said... Reply To This Comment

salam;
seni ni memang tak habis2 dengan gaya dan kekreatifannya.

ChaCha said... Reply To This Comment

juling2....hehe

Azhafizah[フィザ] said... Reply To This Comment

kagum betul tengok.^__^ teringin lah buat macam ni.

EmpayarUtama said... Reply To This Comment

Aku tak mampu... conteng kat belog pun kengkadang je

MaYa MustWany said... Reply To This Comment

nanti try conteng kat kereta2 org lak.ahaha

Hanif said... Reply To This Comment

Kat barat yang aku suka ..ialah ia menghargai seni sebegini...
tapi yang teruk2 pun dia hargai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...