rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

15 Finalis NST-Peugeot Design Competition 2013

Penganjur pertandingan sepakat membuat keputusan daripada 54 penyertaan untuk memilih 15 penyertaan terbaik yang menepati kriteria untuk ke peringkat seterusnya. Bertemakan Sports Car, rekaan perlu memenuhi kriteria utama iaitu memiliki DNA Peugeot. Kumpulan pelajar yang terpilih dikehendaki untuk menyiapkan model berskala 1:5 sebelum atau pada 3 April 2013. Tahniah kepada semua yang terpilih. Artikel penuh via nst-peugeot

Universiti Sultan Zainal Abidin (UniSZA) 

 Limkokwing University of Creative Technology (LUCT)

Universiti Teknologi MARA (UiTM Shah Alam)

Infrastructure University Kuala Lumpur, 

 Linton University College (LUC),

PJ College of Art and Design (PJ CAD) 

Universiti Malaysia Sarawak (UNIMAS)

International Islamic University Malaysia (IIUM / UIA),

Universiti Sains Malaysia (USM)

p/s: tahniah :) syabas merabeta... :D  im proud of my son..



5 comments:

Aida Omar said... Reply To This Comment

peh dah macam robot kop je.. haha. tapi dapat sebijik pun ok jugak nie.. mohon sesiapa tolong belikan sebijik. :P

Azee Hana said... Reply To This Comment

nak sebijik dua..hahaha

kopi pasta said... Reply To This Comment

semua tak nampak smart pada pandangan mata aku kecuali yg #9 tu. yg tu nampak elegen dgn kaler putih :)

Qarr Jalil said... Reply To This Comment

semua konsep design lebih kurang je..

Qarr Jalil said... Reply To This Comment

semua konsep design lebih kurang je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...