rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Kidrobot Edition - Swatch


Kerjasama bijak dalam pemasaran gabungan Kidorobot ( jenama mainan) dan swatch menghasilkan vinil ( Dunny) serta jam hasil kerja oleh 8 artis yang memiliki pelbagai pengalaman dan latar belakang, antaranya Gary Baseman, Jeremyville, Frank Kozik atau Tilt khas untuk rekaan jejaka. Dunny adalah vinil koleksi yang mempunyai nilai tinggi dalam pengumpulan ini bersaiz 3-inch (7.6 cm). Video stop-motion oleh Happycentro.






p/s: nice.. :)



16 comments:

syaz@rozelt said... Reply To This Comment

wah smart!! mesti rmai yg suka..

ice cream said... Reply To This Comment

cantikkkkk

MAYA_mustwany said... Reply To This Comment

cantik!

Cik Ice said... Reply To This Comment

Smart nye..nak satu boley..? :P

meaw said... Reply To This Comment

pehhhhhhhhhhhh!smart gila kot...

miratun madihah said... Reply To This Comment

smart seyh!!!!

budakijaupendek said... Reply To This Comment

benda macam ni memang jadi minat la.
habis duit pun takpe,
buat koleksi. hehe

Azhafizah[フィザ] said... Reply To This Comment

latest edition ke ni?nice la..mahu!

syahidahfouat said... Reply To This Comment

comelnyaaa ! I wanna have one ! Berapa lah agaknya harganya kann?

Bui Junaidi said... Reply To This Comment

jam cantik..mcm nk beli satu jer

sis92 said... Reply To This Comment

wuuu..jam sis dah rosak..
apa kata ayam penyek pos laju kat sis jam comel tu

harrazdani said... Reply To This Comment

nice....aku mmg minat diecast ni...ghuhuhu

stellaizz said... Reply To This Comment

cantekkk......nak beli tuk my son lahhh 1 hehehhehe

noornazuha said... Reply To This Comment

jam swatch mmg cute..harga ble tahan wooo

Moha said... Reply To This Comment

Nice post gan....

ILA HonEyBuNNy said... Reply To This Comment

suka la...warna warni.....hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...