rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Potret Asahan Pensil

Potret dari pereka British, Kyle Bean menggunakan lebihan asahan pensil. Hasil kreatif ini adalah untuk majalah Wallpaper* isu Handmade 2011. Seorang graduan dari University of Brighton, England tahun 2009 mahir dalam hasil seni kraftangan.






p/s:  hebat2.. :)



14 comments:

harrazdani said... Reply To This Comment

kreatif laaa dieorang ni...aku tak terfikir pun..

Azhafizah[フィザ] said... Reply To This Comment

kreatif sungguh!

afzalsukasuki said... Reply To This Comment

ai torehan pensil pon boleh buat cenggini ea?hmm

mirakim said... Reply To This Comment

cre ye lukis cam dalam cte kyle xy je..
hoho

syafiqakarim said... Reply To This Comment

kretip dohh

Fatin Sallehuddin said... Reply To This Comment

wah ! nice2 :)

sis92 said... Reply To This Comment

macam ni lah jadi contoh dn ikutan
:)

BiQa HatmiN said... Reply To This Comment

power tu..kretif! hebat gak pelukis nyer.huhu

Azmi Khan said... Reply To This Comment

kretif giler.....
pandai dieorg amalkan brg terbuang.....

nurul diana said... Reply To This Comment

cantik dan kreatif :)

kpah k-poh said... Reply To This Comment

benda yg dibuang tu masih ada gunanya yaaa....cantik pulak tu..hmmm..

ctk said... Reply To This Comment

kalau lah org kita kreatif mcm dorg kn bes...asek org lua je..hOhO..

zareliqa afiqa said... Reply To This Comment

wow! ohsem :)

Hiddy Asri said... Reply To This Comment

kreatifla..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...