rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Motor Terapung | Hoverbike

Aerofex sebuah firma dari Amerika Syarikat, menginovasikan penerbangan dengan teknologi yang akan memberi faedah dan anjakan terhadap kenderaan. Berinspirasikan daripada Star Wars, prototaip Flying Speeder Bike berjaya dihasilkan. Angan-angan motor terbang semakin hampir menjadi kenyataan.



p/s: dah lama dah baca ni.. 4bulan lepas.. hehe tapi baru nak buat entri :D



6 comments:

piraaa said... Reply To This Comment

gua dah kata , keta terbang akan wujud. semua orang cakap merepek. sekarang dah tak mustahil untuk terbang lebih tinggi

Cik tikah said... Reply To This Comment

wah!

ku-cit said... Reply To This Comment

TADE YANG MUSTAHIL SKRG NI KAN...

haz said... Reply To This Comment

4 bulan lpas? haha. tp seyes cool gila! cuba mcm besar sikit la. jap g adela tu cipta size yg lg keje n kete terbg. fuuhh~ tknology dunia mkin cggh.. =.='

Edy Fee said... Reply To This Comment

awesome..syok giler

syiela said... Reply To This Comment

bestnya kalau di komersialkan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...