rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Malaysia iPhone 5

Bermula 21 September 2012, edaran siri iPhone 5 akan dilakukan ke sebahagian pasaran dunia. Singapura antara negara yang akan menikmati edaran pertama dan akan diikuti seminggu kemudian oleh negara lain termasuk Malaysia pada 26 Oktober 2012. Penampilan lebih ringan dengan paparan skrin lebih besar/panjang (4inch- definasi 1136 x 460). Iphone 5 mungkin akan memerlukan kad sim yang lebih kecil daripada kebiasaan, dikatakan sebagai telefon pintar paling nipis didunia. Anggaran harga untuk pasaran Malaysia bermula RM 2,199. via soyacincau

p/s: 2hibu lebih.. huhu macam2 boleh buat :)



8 comments:

O CIKTEDDY said... Reply To This Comment

lmbt lagi masuk malaysia -,- pi singapura trus ah.hek3

hai awok..*lambai2* haha..

khairul said... Reply To This Comment

x terkejar teknologi skunk ni kan

comeliness_zaty said... Reply To This Comment

makin panjang. nanti dah i phone ke-10 tak tau lah mcm mne pulak. :)

tirahzairi said... Reply To This Comment

adoiii...bnyk gadjet kuar skunk...bak cendawan tumbuh slps hujan...huhu

pulut kukus said... Reply To This Comment

hmmm nakk tapi xmampu lagi nk pakai,...sob3,...awak belikan untk saya la,...bleh??? hehehehe

duniafana said... Reply To This Comment

saya fanatik nokia N series.

MaYa MustWany said... Reply To This Comment

hihihi gadjet2 ni..baru pakai skjap dh keluar yg baru..tak lalu nak follow sgt ..hihi

9n0L4 said... Reply To This Comment

huhu. lagi sebulan masuk malaysia. tak sabarnyeeeee. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...