rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 2 Review

 

Filem ni telah ditonton seminggu lepas. Tidak la ingat bila pula tarikhnya. Harus ditonton kerana merupakan penutup kisah hidup Harry Potter ( allahualam kot ada sambungan lagi lepas ni). Bagi yang telah mengikutinya dari bahagian pertama sehingga ke enam. Cerita ini (HP7) mudah difahami kerana ada beberapa imbasan untuk bahagian awalan cerita. Semuanya menjawab persoalan setelah cerita ini bertahun lamanya ditayangkan. Semenjak dari kecil sehingga Harry sudah pun berjambang. Pertempuran kuasa sihir jahat dan baik. Mempertahankan Harry mengakibatkan mengorbankan semua yang berada disampingnya atau menyerahkan Harry dan kuasa jahat bermaharajalela di Hogwarts. Hogwart di serang dan pelajar serta guru-suru sihir memprtahankannya. Harry sememangnya harus mati kerana ada sifat Voldermort (hocrox) dalam dirinya. Severus Snape (guru Harry) juga punya sebab membunuh Dumbledor dan menjadi pendamping buat Voldermort. Bintangnya 4/5 jalan cerita dan kemuncak penutup untuk si Harry Potter. Review lain boleh lihat AIZAThavoc
oo demo bunuh Dumbledore.. mapuh demo!!
"mereka mati kerana aku..."


nak itut~~ waaa nk itut gak.. :P

p/s: bile agaknya filem malaysia nk wat trilogy.. :) meh ramai-ramai join group Sindiket Kaki Wayang



7 comments:

Hashira Yusoff said... Reply To This Comment

mcm ne nk download free? tau x? x jumpa la link... T___T

-->Asal gatal aje kau beri ubat kelamin..

-->kaitan hormon dan hari 'menuduh' sedunia.

gnesop.com said... Reply To This Comment

cerita yg best.. :)

cik aisha said... Reply To This Comment

harry potter....best gak layan...:)

Liyana Zahim said... Reply To This Comment

But i prefer xmen.. =D

amir aizat said... Reply To This Comment

eh ad nme kiter la,hehe malu jap.

Hanamiko Sakura said... Reply To This Comment

urm,, mesti best kan,,
p/s : thanks sb jalan2 kat blog saya..^_^

Mss Ieza said... Reply To This Comment

:yes dah tgk :tepuk
mang x nyesal tgk cite nie XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...