rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

KL Gangster 2011 Full Movie

Pelik tetapi benar, baru saja ditayang bulan lepas. Filem versi penuh KL Gangster 2011 dapat disaksikan serta dimuat turun di youtube, tanpa perlu meiafire, filetube mahupun torrent. Maka saya kongsikan filem tersebut disini. Nilaian saya 3.5/5. Filem ini boleh dipuji sebagai antara filem terbaik dari Syamsul. Antara filem aksi terbaik buatan Malaysia.Orang memberi kita merasa, org dah beri kita tengok ler.. :) nk cakap best boleyla~~


p/s: cepat download.. kalu tidak baru lu orang tau apa itu erti penyesalan.. =)



7 comments:

CintaZulaikha said... Reply To This Comment

tak tgk lagi, jadik takmo komen~~

Izzaty Ishak said... Reply To This Comment

Dah tengok! Jadi sy tak menyesal. Kan? :P

UNA budak BAEQ said... Reply To This Comment

geezzz dah bnyk link dorang bagi . tapi tak sempat nak download . kena download malam ni jugak nmpaknya . =='

Ain said... Reply To This Comment

video tak boleh tgk ponnnnnnnnnnnnnnn

liyana shamsuddin said... Reply To This Comment

tak menyesal la tak download sebab da tengok..hehe..bezz citer ni..kalau ada filem nur kasih the movie baru saya download..hehe

Mrs.Yie said... Reply To This Comment

anak malaysia semakin maju dalam industri perfileman..syabas..

Pink Diva™ said... Reply To This Comment

much inprovement of malaysia film.
i love this movie though not a happy ending..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...