rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Kepompong Privasi

Cocoon Concept adalah produk inovatif yang direka dengan menggabungkan estetika dan fungsi dalam ruang yang dikurung. Sfera dengan dinding tembus cahaya (translucent) ini membuatkan mereka yang duduk didalamnya memiliki kepompong/ruang sendiri tanpa berasa terasing dengan dunia luar. Spesifikasi Cocoon adalah berdiameter 180cm.dijual dengan harga $2990, akan menemui pembeli tahun 2013.


p/s: duduk dalam bola... lebih baik daripada disepak macam bola.. :P



7 comments:

Nurulee said... Reply To This Comment

whoa.

CekbOlat-bOlat said... Reply To This Comment

weww . kemainnn dduk lam tu . mmg syiokk la

EH - Ekslamasi Holistik said... Reply To This Comment

Mesti tenang dan seronok kalau dapat duduk dalam cocoon concept ni...

syiela said... Reply To This Comment

bestnya hai seperti dalam bola betul

Jna marcello said... Reply To This Comment

wahhhhhhhhhhhhhhhhhh~!!
AWESOME!!!!

Aida Omar said... Reply To This Comment

peh speechless tengok.. tapi jenuh nak bawak benda tu kot kalau nak lepak kat luar. hehe..

aiN NaJwa said... Reply To This Comment

Walaweeeeiiii..Hahaha..!!..best giler..=) Eh, suke nota kaki awak..=D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...