rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Revolights | Basikal / Speda

Revolights adalah sebuah projek yang bermula dengan mendapatkan dana di Kickstarter. Idea bernas yang menggabungkan ciri estetika dan keselamatan, LED  yang diletakkan di tayar basikal menghasilkan cahaya yang membantu penunggang pada waktu malam. Menggunakan bateri Lithium-ion, boleh dicas dengan USB dan mampu bertahan selama 4 jam. Dijual dengan harga $250 USD ( RM 763.50 ) di pasaran Amerika, Kanada dan Mexico.



p/s: menunggang dengan bergaya ibarat menaiki basikal TRON :D



5 comments:

Aida Omar said... Reply To This Comment

cam cun je basikal nie.. awat tak jual kat malaysia. nak pakat beli nie :P

CintaZulaikha said... Reply To This Comment

smart gilerrr....

CikMunBlogger said... Reply To This Comment

cantik ouhh basikal nie . harga pun cantik . hehe

afzalsukasuki said... Reply To This Comment

giler la tetiba aku rasa mcm nak beli je.ko ada jual?aku nak yang ada jamban

Hanif Idrus said... Reply To This Comment

huh!! Malaysia dah buat dulu..
Zaman masa kecik dulu ..budak2 ni lorat nak letak lampu kat basikal..
Ini mesti dia orang tiru ni tapi lebih penambaikan ler..heheheheheh

Contest SEO -Minta klik G+

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...