rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Rumah Kapal Angkasa

Jutawan Rusia, Vladislav Doronin melaburkan duitnya untuk rekaan rumah yang menyerupai sebuah kapal angkasa. Zaha Hadid Architects merealisasikan ” Spaceship House “ yang terletak di lereng bukit Moscow, Barvikha. Vila 2650m2 rekaan berinspirasi  kapal angkasa daripada filem sains fiksyen, rupabentuk geometrik untuk penempatan masa depan ini masih dalam pembinaan. Klik tajuk entri untuk 12 gambar seterusnya.


p/s: macam kapal startrek tengah parking... ramai UFO landing sebelah kang :D



6 comments:

Siti Nurhuda Husna Zulkarnain said... Reply To This Comment

Pergh mantaplah! Tapi rumah tu boleh terbang tak? Kalau boleh, lagilah mantap. Hehehe.

Phat said... Reply To This Comment

gila masa depan betul design dia

aiN NaJwa said... Reply To This Comment

Hush...memang terbaik terbaik terbaik lah dlm dier..dh minat kan, sanggup wat ape shj..huhuhu..

Jna marcello said... Reply To This Comment

yaallah terbaik nye ruma! klau ade rumah cm gini xkuar bertahun2 pun xpe kot ;D

Aida Omar said... Reply To This Comment

tudia rumah.. kalau ada duit apa pun boleh cakap je nak rumah cemana.. hehe

9n0L4 said... Reply To This Comment

gile kentang la rumah ni. hihi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...