rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

LG Elevator | Lift Prank

LG membuktikan kesan relistik yang ada pada imej paparan baru monitor IPSnya dengan mengenakan beberapa orang yang menggunakan elevator / lif. Menggantikan lantai lif dengan 9 grid monitor yang kelihatan seperti lantai. Lif bergegar dan paparan lantai mula jatuh satu-persatu.



p/s: patut dia bg satu skrin xjatuh .. huhu memeang cuak.. awak terkono :P



4 comments:

chemay said... Reply To This Comment

aah kann.
patut dia buat satu skrin tak jatuh.
mesti orang berebut2 nak selamatkan diri duduk kat skrin tu.
haha

CekbOlat-bOlat said... Reply To This Comment

haha . aku pun cuak dehhh

Aida Omar said... Reply To This Comment

monitor IPS dipijak2.. peh! haha.. tapi serius memang real kan.. kalau aida lah mahu melompat2. haha

aswadz said... Reply To This Comment

ada bunyi yg nmpk real tuh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...