rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Bilik Batman untuk diSewa

Rasai pengalaman berada di dalam rumah penginapan Batman. The Eden Hotel yang terletak di Taiwan, menawarkan bilik gua kelawar, rekaan dalaman diinsiprasikan dari tema watak adiwira tersebut. Dekorasi bilik menarik yang disertakan bersama replica kenderaan Batman, Tumbler.


p/s: hahha..siapa2 rasa nak ada pengalaman tido rumah batman boleh try :D 



12 comments:

eimah siti said... Reply To This Comment

dulu masa kecik2 mmg suka kot dgn batman ni....heheh

Hanif Idrus said... Reply To This Comment

Nampak mewah

azizah :) said... Reply To This Comment

peh mantap!! memang kreatif

chemay said... Reply To This Comment

teringin jugek nak dudduk bilik camtuu.
hewheww

TiranaAduka said... Reply To This Comment

salam bro
Mesti mahalkan?

TiranaAduka said... Reply To This Comment

ohya bro.

Terima kasih sudi komen pada post yg di tulis oleh penulis jemputan tirana aduka.saudara al manar

pulut kukus said... Reply To This Comment

sy nak bilik tema cinderella,..hehehe

eh awak frust ke tgk sy dgn org lain?? hahaha

syiela said... Reply To This Comment

cantik... kalau anak2 kak sangat suka ni

APAN said... Reply To This Comment

batman 'betul' pun x tido lg dlm bilik mcm ni kot...

unsecretostory said... Reply To This Comment

Giler best . Cnfirm semalam pon dah mahal nie :D

Noor said... Reply To This Comment

blik catwomen xde ke?hehe..

MRS Rongoks said... Reply To This Comment

kat mane nie ? nk book . eh ? hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...