rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Logo Merdeka 2012 ???

Berat mata melihat, berat lagi hendak dipikul. Apabila imej perayaan kebangsaan merendahkan taraf reka bentuk di Malaysia. Kami  menerima seadanya logo merdeka terdahulu. Penuh dengan makna perpaduan, nasionalisma , perpaduan dan kesatuan. Tetapi yang ini, tidak sama sekali seandainya ia benar-benar gambaran logo merdeka negara tahun 2012. Memperlekehkan perayaan kebangsaan dengan imej rekaan yang memalukan industri kreatif.
Sumber Kementerian Penerangan Komunikasi & Kebudayaan

Klik untuk pembesaran

p/s: 5 font dalam satu logo..wow :P kalu yg ni la logonye lalalla ( tgn di bahu, mata ke atas) -_-". Ayok~~ Hitler marah.. wuuu~~



7 comments:

Edy Fee said... Reply To This Comment

tak paham sangat....'ada salah ke dengan logo baru ni.hehe

Cik tikah said... Reply To This Comment

nk jugak lmbng 1 malaysia tuh...

amranaiman said... Reply To This Comment

@Edy Feeedy: x cntik mcm Malaysia ni xde org kreatif :) tu je hehee

misz_eyza said... Reply To This Comment

kehkehkeh macam pertandingan melukis jer nie...

Anonymous said... Reply To This Comment

jarang nk jmp 5 font dlm 1 logo. xde logo lain lg kreatif ke? rmai kot designer kt malaysia ni.

Anonymous said... Reply To This Comment

Ini bukan logo. Kalau ikut design rules logo must have as few elements as possible. Kena simple.

Anonymous said... Reply To This Comment

Ni bukan logo. Bena..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...