rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Meja Landasan Keretapi

TrackTileTable, meja makan yang direka khas untuk kanak-kanak bermain. Merancang laluan keretapi di atas meja. Pelbagai rupa corak papan meja, boleh disusun seperti puzzle untuk menentukan laluan. Meja boleh didapati dengan dua saiz berbeza. 





p/s: mak marah main kat meja makan.. :P



10 comments:

Cik tikah said... Reply To This Comment

serius akan rasa stress bila dpt meja mcm ni sebab x khusyuk mkn. hahaha

Edy Fee said... Reply To This Comment

style pt menyempitkan ruang..haha tak sesuai lau ade anak kecik

CintaZulaikha said... Reply To This Comment

kreatif sangat da org ni buat cenggini....

Cik Rongoks said... Reply To This Comment

mak cakap, lepas makan baru boleh main :P

Masha Meisters said... Reply To This Comment

unik sangat! tapi tu la...kang mak marah main kat meja

Hanif Idrus said... Reply To This Comment

Hehehe...bdk sekarang memang best

caliph shuriken said... Reply To This Comment

design cntik tapi ada keretapi laa plak, huh...

Norashiqin Kamaruzaman said... Reply To This Comment

hahah amboi cam ne nak makan tu ade keretapi tu hehhe..=p

laskar pelangi said... Reply To This Comment

wah wah!
kreatif.
mesti lama je duk meja makan,sebab sambil duk tengok keretapi tuh haa..kalau ada budak-budak lagi lah.kena curi nanti =D

laskar pelangi said... Reply To This Comment

wah wah!
kreatif.
mesti lama je duk meja makan,sebab sambil duk tengok keretapi tuh haa..kalau ada budak-budak lagi lah.kena curi nanti =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...