rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Basikal Buah Oren

p/s: lepas tu makan ye jgn buat main pulak.. hehe ^__^



10 comments:

Syakir Rahman said... Reply To This Comment

hheehe...cool giler ^_^

Cintaku Tihani said... Reply To This Comment

nak nek basikal.. *support

KiNa said... Reply To This Comment

waaa comelnya,...nk,...hadiahkn sy basikal ni,..pelissss,..hehe

Minah Bunga said... Reply To This Comment

salam..singgah sini skodeng n3 menarik ni & klik2 nuff utk awak sekali..
:)

Semut Senyum said... Reply To This Comment

mak aiii... santikkk nyeee...

kreatif la dorang ni.. awak ada cuba buat mcm ni tak? ehheheh

fyna said... Reply To This Comment

syg nak makan kalau dah cantik macam nih.

afzalsukasuki said... Reply To This Comment

basikal dari oren ni..berapa jauh agaknya dia boleh pegi ea?

JaNnaH said... Reply To This Comment

comei gier.. boleh wat hiasan makan mengadap pengatin.. wakakaka

CintaKhadijah said... Reply To This Comment

comel sng sayang nak makan...:p

nadzirah sofia said... Reply To This Comment

bole buat gubahan utk hantaran kawen ni..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...