rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Berus Gigi Air Pancut | Rinser

Rinser Brush memperkenal berus gigi mesra pengguna. Tidak lagi memerlukan gelas untuk berkumur atau menundukkan kepala ke paip sinki. Tidak lagi perlu membeli berus gigi 3 bulan sekali. Tetapi anda hanya perlu menukar/membeli kepala berus yang baharu sahaja. Sebuah reka bentuk mesra alam yang memenangi RedDot Design Award.




p/s: gosok gigi time puasa lps matahari terbit hukumnya makruh.. :)



6 comments:

Cik Rongoks said... Reply To This Comment

terbaik la berus gigi nie :) hahaaha

selamat berpuasa ayampenyek ! ^^

Nurul Husna Mohd Hassan said... Reply To This Comment

saya pakai berus gigi 2rggt je. hihi

Semut Senyum said... Reply To This Comment

waaaa..... beli la satu wat berus gigi masa puasa ni.... =)

Nurulee said... Reply To This Comment

Ni kalau ada yg malas nak gosok gigi jugak tak tahu lah dah, punya lah canggih =D hihi.

http://thenurulee.blogspot.com/2012/07/time-off-for-le-stomach.html

zureen said... Reply To This Comment

ada jual kat Malaysia x? hahaha

Koding said... Reply To This Comment

Lepas makan sahur..
Jgn lupa utk gosok gigi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...