rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Arca Haiwan Plastik Terbuang

Siri arca oleh Sayaka Ganz diperbuat daripada barangan plastik terbuang. Bertujuan menyampaikan mesej harapan untuk hidupan di muka bumi. Bukan sekadar arca yang mementingkan keindahan estetika, tetapi untuk menyedarkan kewujudan objek buangan. Ia juga menyampaikan kepentingan dalam menilai apa yang kita ada,dan bagaimanakah kita menjalankan tanggungjawab kita kepada masyarakat.


p/s: sempoi menarik tertarik .. memang da boom :D



6 comments:

Hanif said... Reply To This Comment

memang kreatif...
Aku hairan ler..orang 2 kreatif...
Cantik2 hasil kerja mereka..
Bila ler aku nak jadi macam ni..

Cik tikah said... Reply To This Comment

Serius awesomelah.nmpk mccm dia guna brg mahal je kan

Aida Omar said... Reply To This Comment

kreatif betul dia kan.. cantik pulak tu unik je. Kalau aida la memang langsung tak menjadi.. tangan tak berseni. hehe..

Sarah Mohd Saleh said... Reply To This Comment

beliau seorg yg sgt kreatifff ;D

Encik Atan said... Reply To This Comment

pergh...mmg kreatif lar...

tirahzairi said... Reply To This Comment

perghhhh...hebat hebat hebat....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...