rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

12 Hasil Seni Conteng Jalan Raya

Aktiviti jalanan apabila kebosanan dan perlukan hiburan.. kadangkala  menjadi hasil seni yang tidak kena tempat...Mungkin anda biasa lihat grafiti di dinding.. tetapi ni adalah kreativiti di jalan. namun mungkin ada yang menganggapnya vandalisme..apapun ianya bersahaja, sempoi dan menarik.. cuma jika di lakukan berleluasa mungkin mengganggu atau mengelirukan mata untuk menerima arahan di jalan raya. Tidak mustahil kemalangan di jalan raya. Mereka yang menghasilkannya memang kreatif  =D. Setiap garisan di jalan raya itu ada sesuatu yang boleh dihasilkan darinya..heheheee..












P/s:  =P rasa macam nak buat la pulak huhhu..



11 comments:

Abang Zam said... Reply To This Comment

nice doh..aku suka yg last..haha

baca nak? jangan tacing okay : Pijol Sayang Emak

puteraduyong said... Reply To This Comment

wah...nak try buat la esok...hehe

cikida said... Reply To This Comment

kreatiff !! cntikkk jugakkk..=)

cik payung umbrella said... Reply To This Comment

wah!! mmg cantek! btl2 ke ade tu man? kat ne tu?? menarik dn kreatif. kalau kat mesia pun cam nie kan besh! rasa besh je nak kuar jenjalan.hehe

fiq. said... Reply To This Comment

hehe,,boleh ek mcm ni?
jpj depa ok?
huhu

Encik Amman said... Reply To This Comment

best. tapi kenapa Malaysia tak ada kan. terlalu protokol dan tidak terbuka dalam pemikiran seperti ini. Bila agaknye

CintaZulaikha said... Reply To This Comment

smart giler weh...walawehh...

TYNTHA LANA said... Reply To This Comment

menarik! encik amman, xpyh la wat kt malaysia..mlysia jln raye nye da penuh ngn darah hasil eksiden, cukup da kot,tak yah tmbh2 cork lgi *_*

Tatang Tajudin Ibnu Supyan said... Reply To This Comment

Waaahhh... Bagus. Aku suka yang gambar yang seperti Tali sepatu..

fasha said... Reply To This Comment

santek nye !

ctk said... Reply To This Comment

wah..kreatif gilew..lau ct ari2 nk lalu situ siap amek gambar lg..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...