rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Nasihat Buat Mereka yang Sedang Bersedih

Apabila kita asyik duduk termenung memikirkan nasib diri di sini, merenung jauh mereka di sana hidup penuh keseronokan dan kegembiraan, namun masih tak sedarkah kita tentang hakikat erti kebahagiaan yang sebenar? Ceramah daripada Dr. MAZA. - La Tahzan,Jangan bersedih, sesungguhnya Allah bersama kita..





p/s: renung2kan dan selamat beramal ~. =)



13 comments:

cikguden said... Reply To This Comment

besarnya nikmat dari Allah

tunz said... Reply To This Comment

hanya Allah tempat kita mengadu

budakijaupendek said... Reply To This Comment

Allah kan pencipta kita.
sentiasa menemani kita (:

Liyana Zahim said... Reply To This Comment

Btol.. Igt kaye tuh bes ke? Uhhh tnang je tgk muke ustaz ni..

RedVixen said... Reply To This Comment

so truueee. sedih kot bila tengok orng yg asek nak bunuh diri je kejenye. diorang tak ingat tuhan ke. T^T

JaNnaH said... Reply To This Comment

cam kena tempias sikit... tersedar sebentar

diana said... Reply To This Comment

kenapa bila akak klik kat home kat tab menu kamu tu tak pi ke blog kamu semula.dia ke www.skinpress.com.

Green Apple said... Reply To This Comment

Allah sentiasa bersama kita.. cuma kekadang kita yg suka melupakan bila dah rasa kesenangan..

amranaiman said... Reply To This Comment

@diana
haha time kasih tegur.. dh repair :D

amranaiman said... Reply To This Comment

Ya Allah jangan kirannya engkau palingkan hati kami setelah engkau memberikan hidayah kepada kami, Amin :)

penmerah said... Reply To This Comment

mcm tau jer hati tengah bersedihh.

nur dano said... Reply To This Comment

la tahzan....Syukur atas segala NikmatMu Ya Allah..

cik areh said... Reply To This Comment

cik areh LIKE this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...