rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

igloo Hotel / Hotel Rumah Salji

Menakjubkan, jika selama ini kita hanya mengenali rumah salji di Kakslauttanen,Finland. Perkampungan rumah salji bertaraf hotel dibina. Dibina dengan kaca telus untuk melihat pemandangan bintang di utara serta kejadian aurora yang sering terjadi. 20 Rumah / Hotel ini dengan kaca khas yang membantu mengekalkan suhu panas.









p/s: orang kat luar nampak kat dalam.. T_T ala kantoila macam ni :P



9 comments:

budakijaupendek said... Reply To This Comment

fuhh nice..
dpat bercuti ky sini tenang kepala.

yusuflaili said... Reply To This Comment

salam;
Bagus juga tidur dlm ni..tapi tak boleh buat apa2 dim ni sbb semuanya org nampak..

diba said... Reply To This Comment

wah..menarik..tpi tu la..org leh nmpk dlam.haa

Adylia Qarissa said... Reply To This Comment

dkna orang pertama menggigil kat sini..huhuu..tak tahan sejuk :)

hyazz said... Reply To This Comment

wahh..cantek gile nih..suker sangat tapi seksiss la otel tu

nurul said... Reply To This Comment

lawa..tapi transpatentla..buatlah langsir..hu2

Aduka said... Reply To This Comment

zaman dah moden, igloo pn moden.
huhuhuhu.

APAN said... Reply To This Comment

mahal tu kot...orang sana bukan pikir kantoi dah.dorang anggap seni.jahil punya pasal.haha...

ctk said... Reply To This Comment

alahai...dpt tgk bintang yg suke sgt2 tuh.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...