rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Restauran Mamak Seksyen 15 Shah Alam Dirompak





Mamak dirompak. Lokasi Restauran Subur Seksyen 15, Shah Alam. Kejadian bertarikh 28 / 8 / 2011, 2 hari sebelum raya. Pada jam 03.55 pagi - 04.05 pagi. Peralatan parang dan  disyaki 8 orang berbangsa  india berusia 18-23 tahun. Menaiki 125z dan LC135. Barang yang dicuri 1 cashier machine dan 3 buah latop ( komputer riba). Sumber Lowyat.


p/s: saya beli anda curi.... T_T .. inginkan kehidupan aman tanpa gangguan anasir.. ish2..



8 comments:

Spanar Buruk said... Reply To This Comment

bhaya tol bawak laptop keluar ni..jadi takut lak dgn kes mcm ni..sntiasa alert dgn kawasan sekeliling mahu pun dgn org yg tak dikenali duk sebelah kita..

sis92 said... Reply To This Comment

kasihannya!
Tuhan akan mbalas pbuatan mereka dgn adil nanti..

ASaDa RyutaRo said... Reply To This Comment

gilos.. tengah orang ramai2 kat kedai pun boleh lagi. semua tengah panik kot, tu yang tak terlawan..

alepridz said... Reply To This Comment

what the fuuuuuuuuuuuu is this...

cilakak punya perompak...

Danial Razak said... Reply To This Comment

giler ahh..lepas ni takut dah nak lepak2 kedai mamak..

stellaizz said... Reply To This Comment

gilos.........kuang ajor punyer perompak...itu mcm pon boleh ko???ishhh ishhh

ChaCha said... Reply To This Comment

aduyai...kat mn2 je skg ni..huhuhu...

CintaZulaikha said... Reply To This Comment

perompak besor betoi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...