rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Yang dihormati...

( ctrl + left clik =new tab)
Klik tajuk entri untuk komen/gambar&video penuh.
Link bewarna biru dalam setiap entri adalah kredit kpd pemilik /artikel terdahulu.
Receive ayampenyek's blog update trough Facebook
Jika tiada entri baharu..kebiasaannya ade dikongsi di FB
Jika ada video yg tdk lagi boleh dimainkan.. sila komen utk alert kpd kami..

Mulutku Berkelip-kelip Berlampu - Cahaya Senyuman Harajuku

Sempena  Earth Hour yang tidak lama lagi akan tiba. Mungkin Gadjet ini sesuai untuk anda gunakan tatkala di dalam kegelapan untuk menambah keseronokan cahaya malam.Sebuah iklan mempromosikan Laforet Grand Bazar yang dijual musim sejuk di Harajuku (20-24 Januari 2011) menampilkan sekumpulan orang dengan LED berkelip-kelipdengan nyalaan senyuman.Iklan berjudul "Geee / Harajuku Love Story" - memanfaatkan teknologi yang dikendalikan secara wayarles LED Mulut yang dibangunkan oleh Daito Manabe dan Motoi Ishibashi. Apa yang boleh saya katakan inilah Cahaya Senyuman Harajuku. =)




Lelaki: Kita boleh merealisasikannya. Saya akan melakukan yang terbaik.
Wanita: Adakah awak akan datang utk melihat saya jika merasa kesepian di malam hari, tanpa mengira apa?
Lelaki: Saya akan pergi segera. Saya akan terbang ke sana.
Wanita: Mahukah awk datang dan menjemput jika saya memanggil awk dari Gunung Everest?
Lelaki: Saya akan terbang ke sana segera.
Wanita: Adakah awak akan membawa sup nabe panas jika saya memintanya?
Lelaki: Saya akan. Saya akan membawa sesuatu yg tinggi nilainya.
Wanita: Bagaimana jika saya meminta awk untuk mengambil saya di bulan?
Lelaki: Itu mungkin sukar ...
Wanita: Itu tidak cukup baik.
Lelaki: Tapi saya akan membuat awk bahagia.



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...